Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

måndag 11 juni 2012

Baka Baka liten kaka

Idag. Jag kom iväg till huset. Tack du store tid för tidiga morgnar som gör att en slipper tänka så förbaskat. Hamnade på världens kalajs i helgen, var ute å vandrade till fyra på morgonen via ett ställe som kändes som att komma hem förutom priserna. Spenderade mina sista kronor där, alldeles lagom fantastiskt oansvarigt. Det var länge sedan jag gick ut själv och dansade. Najs. Dan efter var det möte som jag, kors i taket, kom iväg på. Å idag ska jag göra en sån hära äppelkaka (vegansk då äggen är slut) Gjorde en apelsin- och jordgubbskaka häromdan som blev så fasligt god att jag nästan ångrar att jag åt upp den O_o HAHA

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida