Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

onsdag 25 april 2012

Pyjamas

Jag har velat ligga lågt, inte synas, inte höras och inte bry mig. Lyckligtvis brukar den taktiken inte funka. Som igår när jag gick i skydd för någon som blev utsatt för dåligt beteende från någon helt annan och vet ni, jag älskar mig själv för att jag vågar göra så. Att få människor att känna sig sedda. Att orka bry mig i praktiken och inte bara teoretiskt. Idag skulle jag klippa klor på en s:t bernhard, fifan va svårt det va, jag må träna på gym! Jag håller på att fundera på det här med dåligt självförtroende vs dålig självkänsla apropå helgen för min egen del. Försöker definiera och sätta ord på vad det var som hände, i mig, som gjorde att det blev som det blev. Inte helt lätt. Och mitt rum är färdigt! Det är så jämrans fint att jag får knottror på benen. Alltså seriöst hur fint som helst. Ska ha pyjamas-inflyttings-party tror jag, om jag har några vänner kvar haha ;) Tom R. som brukar va så himla kritisk kastade sig på sängen å utbrast; vad fint, en personlig prägling och snygg tapet. JA tack å amen på det.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida