Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

söndag 6 maj 2012

Klem

Ett internskämt som bara blir bättre med tiden. Rensar garderoben för kanske urtonde gången i år. I vår snarare. Vars kommer alla trasor ifrån?? Jag tittar också på olika sorters tårt-recept. Först ville jag ha en autentisk smörgåstårta i marsipan (apropå att dra smörgåstårtan från förra året ett varv extra) sen tänkte jag på en tåg-tårta, en som såg ut som en fyrklöver å så en som såg ut som en.. ja hej-å-hå.. grejen e ju den att jag alltid ska krångla till det. Ge mig en vanlig jävla tårta lix! Det är till rum-inflyttningsfesten eg. å jag har så sabla svårt att bestämma mig. Pyjamas eller nattlinne? Negligé eller naket? Knäck-äpplen eller popcornbakelser? Avancerad äcklig tårta eller enkel god? Ja å så där håller det på..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida