Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

lördag 21 april 2012

Hepp Hepp

Idag när jag skulle hämta närvaro-rapporten fick jag för mig att jag skulle gå dit istället för att vänta på bussen. För några år sen hade jag a l d r i g hunnit dit på mindre än en timme, trots att det inte är särskilt långt dit egentligen. Men idag hann jag fram, på mindre än en kvart (!?) innan bussen körde ikapp mig. Otroligt. Sen gick resten av promenaden av bara farten. Väntade in soc lunchtid å promenerade två å en halv timme på pin kiv, för att det var skönt att röra på sig. Har dragit på mig en urinvägsinfektion i början av veckan så jag gick, kors i taket!, till en läkare som konstaterade att känningarna var riktiga och att det var blod i. Inte undra på att magen kändes som en uppsvullen ballong dan innan. Glad att jag vågade mig iväg också men jag hade som inte tid att vara hemma å va sjuk för i torsdags stod jag kl. 07.00 på praktiken, hepp. Ikväll har A. varit här och ätit kex, vi har gjort fusk-tatuerinagr och jag har rensat ut en massa saker som jag inte längre vill ha, gamla projekt å papper som ingen jävel blir glad av. Imorgon kaféstäd å samkväm på kvällen, wiiii :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida