Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

lördag 26 maj 2012

...

Det går framåt. Alltihopa. Jag har ganska mycket saker att göra. Varje dag. Utan att jag baxnar. Har ett litet fågel-skelett som härbärgerar paniken under huden och fina dagar på balkongen. Dricker buljong i värmen och äter glass när det är som kallast. Jag har fyllt år och jag firar som mest att jag faktiskt gillar mig själv.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida