Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

söndag 5 augusti 2012

Godhet

Nu vet jag hur goda människor blir onda om jag vågar mig på att vara så svart eller vit.  Helgen har förflutit i stillhet och i avsaknad av eg intresse för någonting alls. Imorgon har jag något jag m å s t e göra; gå till vårdcentralen å fylla på astma-recepten. Senare är en helt annan fråga. Jag har sett/drömt om en vit greyhound-varelse. Mina nerver sitter (nog) utanpå. Måste ta en paus, en semester utan att göra något alls, inte prestera å inte tänka så förbaskat. Men det är lättare sagt än gjort för en (ny) nybliven arbetsnarkoman ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida