Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

fredag 13 juli 2012

Ton

Först av allt: varför gillar jag dig? För att du kan använda magen som trumma å jag kan gissa (rätt) på vilka låtar du spelar. Sen. Ett brev med otrevlig underton. Ett problem i min mail-korg. Gratis-soffor å saftkokar-planer. Katten visar sig från sin bättre sida (kors i taket) å jag ligger hemma förlamad i "allt som hade kunnat vara/allt som aldrig blev"ångest. Två årsdagar som avlöper någorlunda väl. Kokar fluff till oturs:tårtan senare idag (fredag den 13e juli) På lördag finhäng, apor-tapeterna som ska upp å tavlor som ska ner. Lådor som ska målas och ventiler som ska tvättas.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida