Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

söndag 1 juli 2012

Blå

Inatt färger jag mig blå igen. Tar tillbaka en massa saker nu som andra har försökt ta över. Inser mer å mer att det är jag som är den roligaste jäveln som gått i ett par skor,som jag känner. Har tidigare aldrig tagit åt mig av den 'äran'. Känns schysst att änteligen ha fattat nått. Jag börjar ta till mig sorgen efter att ha skjutit den framför mig rätt länge. Å jag börjar förstå mig på det där med att sippa på konjak å sjava omkring i pyjamas. Å idag fick jag den d ä r kontakten med B. och P. som jag så länge velat ha å jobbat på. Supernajs!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida