Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

torsdag 16 augusti 2012

Puh

Det var meningen att jag skulle gå på en grej igår där väldigt mycket av mitt förflutna var men jag föll på mållinjen. Stannade kvar i en park utanför å ringde min vän R. som var på ett annat ställe å gick dit efter ett tag. Jag måste bara säga att folk..dom roar mig inte längre. Jag avskyr att vara ute å "ha kul". Jag hatar att bli ett objekt som jämförs med andra kroppar. Tycker inte om intim gränslöshet(s) förstår mig inte alls på det fyndiga med att betala dyrt för att sen stå å skrika varandra i öronen till hög musik. Jag hatar människor.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida