Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

fredag 17 augusti 2012

Blodsmak

Firar min farmors dödsdag med att gå på konsert med Amanda Jensen och äta sockervadd. Firar är väl att ta i men hedrar. Bryter såklart ihop stundtals under hela jävla dan. M. och M. är med. Vi vinner 2kg toblerone (farmor gillade dom) å center (en annan av hennes favoriter) Hon gillade gröna kulor också. Idag känns det.. inuti men drar iväg till jobbet iaf. Har även Sören här. P. blir så trött på hemvägen (efter agilityn, blodpuddingssöket å valpvaktandet) att han sackar efter å går med myrsteg så jag bär honom en bit utan att han krånglar å protesterar. Det går bra. Jag är så trött att jag har blodsmak i munnen. Nu ska jag försöka ta igen mig lite. Har fått ett rit-uppdrag, RoligtRoligt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida