Fröken_Allt_eller_Inget

Är en häxa av födsel och ohejdad vana. Har slutat be om förlåtelse för min blotta existens. Lever nära staden och djuren. Intuitiv, konstnärlig, envis och någon att hålla sig i när det gäller. (All annan eventuell likhet med verkligheten är en slump,personerna jag skriver om är fiktiva karaktärer och enbart en produkt av min fantasi. )

måndag 17 september 2012

When the Saints..

"Du kan få bärfläckar på kläderna.." Vem fan bryr sig,tänkte jag, och satte mig ner bland blåbärsriset och lingontuvorna. Sen satt jag där tills jag blev jordad av en skog jag växt upp med och känner utan och innan. Och nu,nu vet jag precis vad jag ska göra. Jag ska åka hem med vemod i bröstet och en ännu större självförlåtelse. Det ni, är inte så illa pinkat för en rastlös själ.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida